ПОРЯДОК ПРИЙМАННЯ ПОСЛУГ
7.1. Приймання-передача наданих Послуг здійснюється в усній формі чи на вимогу Виконавця або Пацієнта шляхом оформлення Акту приймання-передачі наданих послуг (далі – Акт), який складається Виконавцем у двох примірниках та надається Пацієнту для підписання. Приймання-передача наданих Послуг підтверджується сторонами фактом оплати Пацієнтом наданих послуг.
7.2. Пацієнт зобов’язаний підписати обидва примірники Акту або надати письмову мотивовану відмову від його підписання.
7.3. У разі якщо Пацієнт не надав письмову мотивовану відмову від підписання Акту, Послуга вважається належним чином наданою Виконавцем та належним чином прийнятою Пацієнтом.
7.4. За наявності письмової мотивованої відмови від підписання Акту Виконавець протягом 10 (десяти) календарних днів розглядає таку відмову та в письмовій формі повідомляє Пацієнта про результати розгляду. У разі обґрунтованості відмови Пацієнта Сторони складають двосторонній рекламаційний акт з переліком необхідних доробок і термінів їхнього виконання.
7.5. Якщо Пацієнту надано декілька Послуг, Виконавець має право скласти один Акт у двох примірниках, у якому зазначити весь перелік наданих Послуг.
ПРАВА СТОРІН
8.1.
Пацієнт має право:8.1.1. Приєднатися до цього Договору на запропонованих Виконавцем умовах.
8.1.2. До моменту замовлення медичних послуг отримати повну інформацію про медичні послуги, які надаються Виконавцем.
8.1.3. Узгодити з Виконавцем орієнтовану вартість Послуг шляхом підписання Плану лікування.
8.1.4. Отримати Послуги належної якості.
8.1.5. Отримувати достовірну та повну інформацію про стан свого здоров’я, в тому числі ознайомлюватись з відповідними медичними документами, що стосуються його здоров’я, які зберігаються у Виконавця.
8.1.6. Отримувати достовірну та повну інформацію про протипоказання, можливі ускладнення та ризики (в тому числі для життя та здоров’я), прогноз можливого розвитку захворювання при наданні Послуг.
8.1.7. Вибрати метод лікування відповідно до рекомендацій лікуючого лікаря, якщо лікарем визначено кілька варіантів плану лікування, попередньо ознайомившись із результатами обстеження, діагнозом, методами лікування, пов’язаним з ними ризиком, перевагами й недоліками різних планів лікування, можливими ускладненнями.
8.1.8. Вимагати заміни лікуючого лікаря з переліку наявних у Виконавця.
8.1.9. При зміні в процесі лікування Плану лікування та попередньої орієнтованої вартості Послуг Пацієнт вправі на свій вибір:
(а) погодитись з новим/додатковим Планом лікування та узгодити його вартість;
(б) відмовитись від запропонованих змін та продовжити лікування на узгоджених раніше умовах;
(в) розірвати Договір та провести розрахунки за фактично надані Послуги.
8.1.10. На таємницю про стан свого здоров’я, факт звернення по медичну допомогу, діагноз, а також про відомості, одержані при його медичному обстеженні.
8.1.11. На усунення недоліків наданої Послуги протягом гарантійного строку.
8.1.12. Звернутися до Виконавця з пропозиціями, заявами, відгуками тощо щодо наданих Послуг.
8.1.13. Відмовитись від отримання Послуги (частини Послуги) в будь-який момент дії Договору, попередньо сплативши всі фактично надані на момент відмови Послуги.
8.2.
Виконавець має право:8.2.1. Вносити зміни до цього Договору, а також до переліку Послуг, змінювати ціну кожної Послуги.
8.2.2. Проводити акції, надавати знижки на Послуги.
8.2.3. Отримувати оплату за надані Послуги в порядку, передбаченому цим Договором.
8.2.4. Отримувати, зберігати, обробляти та використовувати інформацію про Пацієнта відповідно до вимог законодавства України про захист персональних даних.
8.2.5. В разі необхідності, за попереднім погодженням з Пацієнтом, вносити зміни до Плану лікування.
8.2.6. Самостійно визначати та призначати медичних працівників, які надаватимуть Послуги Пацієнту.
8.2.7. У разі виникнення невідкладних станів, непередбачуваних ситуацій чи ускладнень під час проведення медичних втручань — самостійно визначати обсяг усіх необхідних і можливих заходів з їх усунення.
8.2.8. Надати неповну інформацію про стан здоров’я Пацієнта, обмежити можливість його ознайомлення з окремими медичними документами у разі, якщо інформація про хворобу Пацієнта може погіршити стан його здоров’я або зашкодити процесу лікування.
8.2.9. Здійснювати аудіозапис телефонних розмов з Пацієнтом.
8.2.10. Вести фото та/або відео фіксацію процесу та результатів надання Послуг та в подальшому використовувати знеособлені результати такої фіксації в рекламних, маркетингових, навчальних та інших цілях, що не суперечать законодавству України.
8.2.11. Вести аудіофіксацію процесу надання Послуг виключно за умови попередньо отриманої згоди Пацієнта.
8.2.12. Перенести візит у випадку непередбаченої відсутності лікаря або призначити іншого лікаря для проведення лікування за згодою Пацієнта.
8.2.13. У разі запізнення Пацієнта в односторонньому порядку змінити строк надання Послуг або відмінити надання таких Послуг.
8.2.14. Спрямовувати Пацієнта до інших профільних медичних спеціалістів, в тому числі до іншого закладу охорони здоров’я, з метою уточнення діагнозу та вибору оптимального плану лікування.
8.2.15. Перерахувати зазначену в Плані лікування вартість лікування ненаданих послуг, в разі пропуску призначених візитів до лікуючого лікаря в період, що перевищує 12 (дванадцять) календарних місяців від дня першого виклику за винятком пропусків у зв'язку із вагітністю і пологами та/або лікування важких системних захворювань (наприклад, онкологічних).
8.2.16. Не починати (або призупинити) надання Послуг у випадках:
(а) відмови Пацієнта від підписання інформованих згод, заповнення анамнезу (анкети здоров’я);
(б) при виникненні заборгованості у Пацієнта з оплати Послуг (до моменту повного погашення такої заборгованості);
(в) виявлення у Пацієнта під час обстеження захворювання (патології), лікування якого неможливе в Закладі через ліцензійні обмеження, кваліфікацію медичного персоналу або технічну оснащеність або при відмові Пацієнта від лікування такої патології, якщо це унеможливлює надання Послуг за Планом лікування;
(г) перебування Пацієнта у стані алкогольного або наркотичного сп’яніння або в іншому хворобливому стані, що перешкоджає наданню якісних Послуг;
(д) неприбуття Пацієнта у встановлені дату та час для отримання відповідних Послуг.
8.2.15. Відмовити в будь-який момент у наданні Послуг (за умови, що така відмова не загрожуватиме життю Пацієнта) в наступних випадках:
(а) надання Пацієнтом неповних та/або недостовірних даних про свою особу та/або стан свого здоров’я;
(б) наявність медичних протипоказань до проходження лікування методами, які були визначені Сторонами;
(в) відмови Пацієнта пройти необхідні для проведення подальшого лікування обстеження;
(г) у разі якщо Пацієнт наполягає на використанні лікарських засобів чи застосуванні методів діагностики та лікування, що не дозволені до застосування на території України;
(д) недотримання Пацієнтом встановлених лікуючим лікарем приписів або графіку лікування;
(е) порушення Пацієнтом Правил перебування та обслуговування пацієнтів у Закладі.
8.2.16. Проводити акції, надавати знижки та додаткові пільги на Послуги.
ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН
9.1. Пацієнт зобов’язаний:9.1.1. До укладання Договору ознайомитися з тарифами Виконавця, Правилами, гарантійними зобов’язаннями, а також з Основними споживчими властивостями на стоматологічні послуги.
9.1.2. Вчасно прибути до Закладу в дату та час надання Послуг.
9.1.3. Завчасно повідомляти Виконавця про об’єктивну неможливість з’явитися на прийом чи на процедури.
9.1.4. Під час перебування на території Закладу неухильно дотримуватися Правил перебування та обслуговування пацієнтів у Закладі Виконавця.
9.1.5. До початку надання Послуг повідомити лікуючому лікарю весь перелік лікарських засобів, які застосовує Пацієнт, а також про всі відомі хвороби, вади, алергічні чи специфічні реакції на лікарські засоби та продукти харчування та іншу суттєву інформацію про стан свого здоров’я.
9.1.6. Точно та своєчасно виконувати усні чи письмові приписи та рекомендації лікуючого лікаря, дотримуватися Плану лікування, своєчасно з’являтися на призначені додаткові обстеження, контрольні та профілактичні огляди.
9.1.7. Надавати оригінали чи копії документів, що містять інформацію про стан свого здоров’я, які необхідні Закладу для надання Послуг.
9.1.8. Повідомляти лікуючого лікаря про покращення або погіршення самопочуття, появу або зникнення симптомів та іншу інформацію про зміни стану свого здоров’я протягом строку лікування.
9.1.9. Приймати надані Послуги належної якості та підписувати Акти.
9.1.10. Оплачувати вартість Послуг у порядку та на умовах, визначених цим Договором.
9.1.11. Сплатити вартість непогоджених додаткових Послуг, які було надано Виконавцем з метою уникнення негативних наслідків для життя або здоров’я Пацієнта (окрім надання невідкладної медичної допомоги).
9.1.12. Підписувати надані Виконавцем документи юридичного характеру, в т.ч., але не обмежуючись: анкета пацієнта, анкета про стан здоров'я, інформовані згоди, інформаційні листи, план лікування, лікувальні та трудові рекомендації, акти виконаних робіт.
9.1.13. Дотримуватися правил експлуатації встановлених лікувальних конструкцій, у випадку їх поломки (не залежно від причин цього), виникнення ускладнень — у строк до 24 годин, а за можливості — негайно сповістити про це Виконавця.
9.1.14. Проходити профілактичний огляд не рідше одного разу кожні шість місяців. Гарантія на виконані Виконавцем роботи зберігається тільки в разі виконання пацієнтом цього пункту.
9.2. Виконавець зобов’язаний:9.2.1. Провести в узгоджений із Пацієнтом час первинний огляд Пацієнта для встановлення попереднього діагнозу, обсягу необхідного лікування, розрахунку вартості лікування та проінформувати Пацієнта про результати.
9.2.2. За необхідності додаткових методів обстеження з метою встановлення остаточного діагнозу провести їх, а при відсутності можливостей для цього — проінформувати Пацієнта та спрямувати його для проходження обстеження до іншого закладу охорони здоров’я або профільного медичного спеціаліста.
9.2.3. Надати Послуги належної якості відповідно до поставленого остаточного діагнозу, Плану лікування і розрахунку вартості, узгоджених Сторонами.
9.2.4. Забезпечити надання Пацієнтові всіх необхідних Послуг, передбачених Договором та узгодженим Планом лікування.
9.2.5. Створити належні і безпечні умови перебування Пацієнта у Закладі.
9.2.6. Забезпечити найбільш безболісні та раціональні методи лікування відповідно до медичних показань.
9.2.7. Інформувати Пацієнта про обставини, що можуть виникнути та призвести до збільшення обсягу надання Послуг, про можливі ризики та ускладнення, що можуть виникнути в ході надання Послуг.
9.2.8. При змінах в процесі лікування узгодити з Пацієнтом додатковий або новий План лікування та його орієнтовну вартість.
9.2.9. Надати Пацієнту всі лікарські призначення та рекомендації після надання Послуги.
9.2.10. На вимогу Пацієнта надавати інформацію про режим роботи Виконавця, умови та порядок надання Послуг.
9.2.11. Після закінчення лікування надати на вимогу Пацієнта виписку з медичної карти, копії результатів обстежень, довідки, цифрові носії за домовленістю тощо.
9.2.12. Дотримуватися абсолютної конфіденційності інформації про стан здоров’я, результати медичних обстежень та оглядів, інтимну та сімейну сторони життя Пацієнта.
9.2.13. Використовувати лікарські засоби та медичні вироби, дозволені для використання в України.
9.2.14. Вести та зберігати медичну документацію та звітність відповідно до вимог законодавства України.