Наказ ФОП Петров А.В.

Від 18.09.2024 р. № 01/1

 


ДОГОВІР ОФЕРТИ


Публічна оферта (договір) про надання стоматологічних послуг.

(набрав чинності з 18.09.2024)


м.Харків                                                                                                  «18» вересня 2024 року


Цей договір є згодою між Фізичною особою підприємцем Петровим Андрієм Вікторовичем (ліцензія, згідно наказу МОЗ України № 10/0908-М на підставі рішення № 31 від 17.08.2017 р), (надалі іменується «Виконавець»), та будь-яка фізична особа, яка звернулася до Виконавця для отримання стоматологічних послуг (надалі іменується «Пацієнт»), разом іменовані як «Сторони», а кожна окремо — «Сторона», уклали цей договір про нижченаведене.

ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ


1.1. Відповідно до ст.ст. 633, 634, 641 Цивільного кодексу України цей Договір є публічним Договором (публічною офертою), що містить усі істотні умови надання Виконавцем стоматологічних послуг та пропонує необмеженому колу фізичних осіб (Пацієнтам) отримати стоматологічні послуги на умовах, визначених цим Договором.
1.2. Умови цього Договору встановлюються однаковими для всіх Пацієнтів, крім тих кому законодавством України надані відповідні пільги в разі їх наявності.
1.3. Виконавець не має права відмовитися від укладення цього Договору за наявності у нього можливості (в тому числі технічної, кадрової, організаційної тощо) надати Пацієнту стоматологічні послуги.
1.4. Договір є обов’язковим для виконання Виконавцем з моменту його оприлюднення на веб-сайті Виконавця, оприлюднення в куточку, або папці споживача виконавця.
1.5. Пацієнт, при усному або письмовому зверненні до медичного закладу Виконавця для отримання стоматологічних послуг, приймає (акцептує) всі умови цього Договору, а дата першого звернення (візиту) за згодою Сторін вважається датою укладення цього Договору. Підписання письмового примірнику цього договору не є необхідним.
1.6. Додатковим доказом укладення цього Договору може бути вчинення Пацієнтом підтверджуючих дій: підписання плану лікування, початок фактичного користування послугами, оплата рахунку тощо.
1.7. Пацієнт вважається ознайомленим з Договором в момент першого звернення або візиту Пацієнта в клініку.
1.8. Зміни до цього Договору вносяться Виконавцем в односторонньому порядку та оприлюднюються на веб-сайті Виконавця та на паперових носіях в медичному закладі Виконавця (на рецепції та/або в Куточку споживача). В разі виявлення розбіжностей між умовами цього Договору, оприлюдненими на веб-сайті Виконавця та на паперових носіях в медичному закладі Виконавця, пріоритет має примірник на паперових носіях.
1.9. У разі незгоди Пацієнта зі змінами, внесеними до Договору, такий Пацієнт зобов’язаний розірвати Договір у тижневий строк з моменту, коли він дізнався чи міг дізнатися про зміни. Продовження користування Послугами свідчить про згоду Пацієнта з внесеними до Договору змінами.
1.10. Виконавець підтверджує, що має всі необхідні дозволи на здійснення господарської діяльності з медичної практики, пов’язаної з виконанням цього Договору, і несе відповідальність у разі порушення прав Пацієнта в процесі виконання Договору та реалізації послуг. 
1.11. Виконавець за письмовим зверненням Пацієнта може надати паперову копію цього Договору з підписом і печаткою.
1.12. Всі умови викладені в цьому договорі та всіх Додатках до нього є доступними та обов’язковими для ознайомлення і виконання сторонами. Якщо пацієнт не згоден з умовами Договору або Додатків, він має право, до початку отримання послуг, письмово звернутись до Виконавця з проханням про внесення коригувань в Договір або Додатки в індивідуальному порядку. Виконавець може погодити або відхилити відповідні коригування. Якщо Пацієнт не згоден з умовами Договору або Додатків та не має пропозицій щодо внесення змін, то він не має права на акцептування цього Договору або додатків до нього.
1.13. Звертаючись до Виконавця та завітавши на попередньо запланований прийом лікаря, Пацієнт підтверджує свою інформовану згоду на проведення огляду лікарем для встановлення попереднього діагнозу.

ТЕРМІНИ, ПОНЯТТЯ ТА ВИЗНАЧЕННЯ

 

В цьому Договорі нижченаведені терміни, поняття і визначення вживаються у такому значенні:
2.1. Стоматологічна медична послуга – певна дія або сукупність дій, які здійснюються медичними працівниками в Закладі Виконавця з метою профілактики, діагностики, лікування або реабілітації захворювань, патологій або станів Пацієнта.
2.2. Пацієнт, або особа, в інтересах якої укладено цей Договір – будь-яка людина (фізична особа), яка звернулася до Закладу для отримання стоматологічних послуг та уклала з Виконавцем договір про надання таких послуг. У разі, якщо споживачем Послуг є малолітня або недієздатна особа, права та обов’язки, що передбачені цим Договором для Пацієнта, набуває законний представник такої особи.
2.3. Анамнез  відомості про перебіг захворювання чи стан здоров'я, які вказує пацієнт під час опитування лікарем або зазначає в спеціально розроблених для цього анкетах, наданих Виконавцем.
2.4. Діагноз – визначення природи захворювання шляхом вираховування об'єктивних або суб'єктивних ознак хвороби, медичного анамнезу, а при необхідності – даних лабораторних, рентгенівських або інших досліджень.
2.5. Діагностика – обстеження, окремі процедури для встановлення чи уточнення стану здоров'я, виявлення захворювань (особливостей їх перебігу).
2.6. Залучений лікар  штатний працівник Виконавця, що має вищу медичну освіту і який залучається лікуючим лікарем для виконання певного етапу Плану лікування.
2.7.  Інформована згода – погодження пацієнта на медичне втручання, що оформлюється у письмовому вигляді шляхом підписання окремої затвердженою Виконавцем або органом охорони здоров'я форми, або відповідного формулювання у медичній документації (медичній карті, журналі тощо).
2.8. Методика – певний порядок та обсяги застосування медичних (інших) методів лікування, обстеження, тощо.
2.9. Медичний центр (далі – Заклад) – заклад охорони здоров’я, створений Виконавцем та розташований за адресою: м. Київ, пр. Володимира Івасюка 6, корп.7.
2.10. Патологія – особливий процес розвитку захворювання, порушення роботи чи функцій органів, стану тканин, що має негативне значення для організму людини.
2.11. Первинний огляд  перший візит Пацієнта в медичний заклад з метою лікування (планового або позапланового), під час якого проводиться збір даних, необхідних для складання лікуючим лікарем Плану лікування.
2.12. Веб-сайт Виконавця – веб-сторінка в мережі Інтернет за адресою https://risus.com.ua , яка є офіційним джерелом інформування Пацієнтів про Виконавця та послуги, що ним надаються.
2.13. План лікування – обраний лікарем для кожного Пацієнта окремо та погоджений з Пацієнтом комплекс профілактичних, лікувальних, діагностичних, реабілітаційних заходів, медичних маніпуляцій тощо, необхідний для досягнення позитивних результатів лікування захворювання Пацієнта, із зазначенням етапів лікування, переліку медичних втручань, орієнтованих строків лікування й орієнтованої вартості лікування в цінах, що діють на день складання плану лікування.
2.14.  Повторний огляд – візит Пацієнта в медичний заклад з метою вибору і обговорення Плану лікування.
2.15. Послуга – певна дія або сукупність дій, які здійснюються медичними працівниками Виконавця в медичному закладі Виконавця з метою профілактики, діагностики, лікування або реабілітації захворювань, патологій або станів Пацієнта.
2.16. Правила – Правила перебування та обслуговування пацієнтів в стоматологічному кабінеті Виконавця, затверджені Виконавцем та обов'язкові до виконання Пацієнтом, з якими Пацієнт зобов'язаний ознайомитися до укладення договору.
2.17. Прейскурант – затверджений Виконавцем перелік та вартість Послуг.
2.18. Профілактика – комплекс медичних заходів щодо упередження захворювань.
2.19. Цифровий 3Д план лікування – орієнтовне графічне зображення переміщення як зубів окремо, так і зубного ряду в цілому, що візуалізується за допомогою спеціального програмного забезпечення.
2.20. Графік відвідувань – графік призначених стоматологічних послуг, у якому визначається перелік послуг, календарна дата та точний час, коли Пацієнт повинен з’явитися до Закладу для отримання таких послуг, який підписується Пацієнтом та є обов’язковим для виконання останнім.
2.21. Гарантійний строк – це строк, протягом якого Виконавець бере на себе зобов’язання щодо безоплатного усунення недоліків у наданих ним послугах. Гарантійний строк обчислюється з моменту надання відповідної послуги. Протягом дії гарантійного строку Виконавець зобов’язується провести повторне лікування, переробити недоліки технічних робіт (коронки, вініри, вкладки, накладки тощо), якщо виявлені недоліки виникли не з вини Пацієнта, а Пацієнт дотримувався всіх рекомендацій лікаря та з’являвся на контрольні огляди не рідше ніж один раз на півроку.
2.22. Строк служби – календарний строк, протягом якого всі наданні Виконавцем послуги, встановлені конструкції, використані матеріали, стоматологічні вироби є безпечними у використанні та придатні до використання з урахуванням природного зносу.
2.23. Гарантійний випадок – це ситуація, що настала протягом дії гарантійного терміну, при якій надана Виконавцем послуга або виготовлений стоматологічний виріб виходить з ладу не в результаті втручання Пацієнта та не з його вини.

ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

 

3.1. Виконавець зобов’язується за дорученням та погодженням Пацієнта надати останньому (чи особі, в інтересах якої укладено цей Договір) одну або декілька платних стоматологічних та/або діагностичних послуг з Переліку медичних послуг Виконавця відповідно до встановленого діагнозу (далі – Послуги) або для встановлення діагнозу, а Пацієнт зобов’язується прийняти та оплатити Послуги на умовах, визначених цим Договором.
3.2. Обсяги, вид, вартість та строки надання Послуг визначаються з урахуванням індивідуальних показників здоров’я Пацієнта, медичних показань, побажань Пацієнта та технічних можливостей Виконавця.
3.3. На підставі проведеного первинного огляду Пацієнта лікуючий лікар встановлює попередній діагноз, визначає методи та можливі варіанти лікування, наслідки лікування та передбачувані результати, ступінь ризику та можливі ускладнення, докладно інформує про це Пацієнта. 
3.4. За результатами первинного огляду лікар складає План лікування, що визначає узгоджений Сторонами обсяг Послуг та їх попередню вартість. Необхідною умовою виконання Договору є згода Пацієнта із запропонованим Планом лікування, що засвідчується підписом Пацієнта.
3.5. Впродовж дії Договору Сторони можуть скласти декілька Планів лікування (в такому випадку умови додаткового Плану лікування будуть доповненням до попереднього Плану лікування) або змінити План лікування.
3.6. Пацієнт погоджується, що при необхідності провести додаткове обстеження або отримати консультацію профільного медичного спеціаліста, який відсутній у Виконавця, він зобов’язаний пройти таке обстеження або консультацію в строки, встановлені Виконавцем, оплачуючи ці послуги за тарифами відповідних медичних закладів.

 

ПОРЯДОК НАДАННЯ ПОСЛУГ

 

4.1. Послуги надаються в медичному закладі Виконавця відповідно до Правил.
4.2. Лікуючий лікар призначається Виконавцем за погодженням із Пацієнтом.
4.3. На підставі проведеного первинного огляду Пацієнта лікуючий лікар встановлює діагноз, який в подальшому може бути уточнений або змінений, визначає методи і можливі варіанти лікування, наслідки лікування та передбачувані результати, ступінь ризику і можливі ускладнення, докладно інформує про це Пацієнта під час консультації (в т.ч. онлайн).
4.4. За результатами первинного огляду лікар складає План лікування, що визначає узгоджені Сторонами обсяги, вид та вартість Послуг.
4.5. План лікування презентується Пацієнту під час консультації (онлайн та/або під час візиту Пацієнта до Виконавця). Лікуючий лікар обов'язково доводить до відома Пацієнта План лікування, який містить найоптимальніший перелік Послуг для досягнення найкращого результату лікування.
4.6. Під час виконання, в процесі лікування План лікування може бути відкоригований лікуючим лікарем у випадку нововиявлених обставин, про які стало відомо після складання такого Плану лікування.
4.7. Впродовж дії Договору Виконавець може скласти декілька Планів лікування (в такому випадку умови додаткового Плану лікування будуть доповненням до попередньо обраного під час повторного огляду варіанту Плана лікування) або змінити раніше обраний варіант Плана лікування.
4.8. Пацієнт погоджується, що при необхідності провести додаткове обстеження або отримати консультацію фахівця, який відсутній у Виконавця, він зобов'язаний пройти це обстеження або консультацію в строки, встановлені Виконавцем, оплачуючи ці послуги за тарифами відповідних медичних закладів.
4.9. Надання Послуг здійснюється відповідно до Інформованої добровільної згоди Пацієнта на проведення діагностики, лікування, операції та знеболення, яка оформлюється у встановленій законодавством України формі та може додатково оформлюватися у формі, визначеній Виконавцем, перед наданням першої Послуги та перед наданням Послуг, перелік яких визначається Виконавцем. Сторони погодили, що підписання інформованих згод є необхідною попередньою умовою для початку надання Послуг.
4.10. Послуги надаються за попереднім записом, який здійснюється по телефону або безпосередньо в клініці. Надання Послуг без попереднього запису можливо виключно у випадках відсутності попереднього запису на цей час інших Пацієнтів. Дата та час надання кожної Послуги погоджується Виконавцем та Пацієнтом в усній або письмовійформі через надані Пацієнтом засоби зв'язку (Viber, Whatsapp тощо).
4.11. Дату та час надання кожної Послуги може бути змінено з ініціативи Пацієнта до настання строку надання такої Послуги. Також дата та час надання кожної Послуги може бути змінено Виконавцем у разі відсутності лікуючого лікаря або відсутності технічної можливості надання Послуги. Про зміну часу та дати прийому сторони зобов’язуються повідомити одна одну відразу, як така необхідність може виникнути.
4.12. У разі запізнення Пацієнт зобов’язаний заздалегідь попередити про це адміністратора Закладу. У разі запізнення, що призвело до зміщення графіку прийому, Пацієнту призначається інший час візиту на розсуд Виконавця.
4.13. Дату та час надання кожної Послуги може бути змінено з ініціативи Виконавця у разі:
4.13.1. Якщо стан здоров’я Пацієнта перед початком надання Послуги унеможливлює її надання або значним чином збільшує ризики виникнення ускладнень, загрози життю чи здоров’ю Пацієнта або інших тяжких чи негативних наслідків.
4.13.2. Виникнення обставин непереборної сили, які унеможливлюють надання Послуги Виконавцем.
4.14. Виконавець не має права розголошувати третім особам інформацію про хворобу, медичне обстеження, огляд та їх результати, інтимну та сімейну сторони життя Пацієнта, яка стала відома у зв’язку із виконанням цього Договору, крім випадків, передбачених законодавством України.
4.15. Перебуваючи на території Виконавця та/або в спілкуванні з працівниками Виконавця, Пацієнту заборонено вести запис будь-яких розмов, включаючи консультації (в т.ч. онлайн), шляхом телекомунікаційних засобів.
4.16. Виконавець має право в односторонньому порядку перевести Пацієнта на повну передоплату вартості етапів лікування згідно з Планом лікування за наступних обставин:
у разі систематичної відміни візитів (понад 2 візити поспіль менше ніж за 24 години) зі сторони Пацієнта;
у разі систематичних запізнень (3 рази поспіль на час понад 20 хв.).

ОСОБЛИВИЙ ПОРЯДОК НАДАННЯ ПОСЛУГ З ОРТОДОНТИЧНОГО ЛІКУВАННЯ ЕЛАЙНЕРАМИ


5.1. Послуги з ортодонтичного лікування пацієнтів надаються згідно з вимогами, визначеними розділом 5. Договору. Якщо інше не передбачено розділом 5. Договору, Сторони керуються іншими положеннями та умовами цього Договору.
5.2. Після збору даних перед цифровим плануванням ортодонтичного лікування (отримання оптичних відбитків та проведення усіх необхідних діагностичних процедур) для пацієнта виготовляється цифровий план лікування. Тривалість виконання такого плану складає:

для лікування 1-ї, 2-ї, 3-ї категорії складності – 21 календарний день від дати внесення повної оплати за ортодонтичне лікування згідно з погодженим з Пацієнтом планом лікування;

5.3. На етапі замовлення цифрового плану лікування пацієнт зобов'язаний оплатити у повному обсязі вартість ортодонтичного етапу плану лікування, у який входить: комплекс заходів з планування цифрового плану лікування, замовлення знімних ортодонтичних апаратів (елайнерів), корекції та ортодонтичний супровід.
5.4. Після ознайомлення та погодження Пацієнтом цифрового плану лікування відбувається замовлення елайнерів (їх виготовлення та доставка у медичний заклад). Термін виготовлення набору елайнерів складає від 15 – 20календарних днів з моменту підтвердження пацієнтом ортодонтичного цифрового 3D-плану лікування у випадку 1-ї, 2-ї та 3-ї категорії складності, та 60 календарних днів у випадку 4-ї категорії складності лікування елайнерами.
5.5. Тривалість ортодонтичного лікування залежить від обраного виду лікування та кінцевого результату, що відображений у цифровому плані. Результат, який буде відображений у цифровому плані лікування, є орієнтовним та не може трактуватися як 100% точний, зважаючи на індивідуальні біологічні особливості організму, так як під час біомеханічної дії ортодонтичних апаратів виникає біологічна реакція в формі тканинної перебудови, тривалість якої може відрізнятися від прогнозованої в цифровому плані. Загальна кількість ортодонтичних апаратів (елайнерів), від якої буде залежати тривалість лікування, визначається кожним окремим випадком. Усі елайнери будуть пронумеровані та надаватимуться у кількості, що розрахована відповідно до наступного запланованого візиту.
5.6. Контрольні огляди Пацієнта проводяться кожні 4-6 тижнів до отримання результатів згідно з цифровим планом лікування. Планування візитів буде враховувати побажання Пацієнта та може бути адаптоване відповідно до його зайнятості.
5.7. В процесі виконання Ортодонтичного плану лікування можуть відбутися зміни, які вступатимуть в силу тільки після узгодження з Пацієнтом.
5.8. Візити до залученого лікаря, відповідального за ортодонтичне лікування, плануються заздалегідь з узгодженням дати за лікувальним пріоритетом. Пацієнт повинен приходити на планові огляди до лікаря в період від 4 до 6 тижнів з моменту минулого візиту та/або якщо інше не передбачено графіком візитів, який Пацієнт отримує під час візиту з одягання першого набору елайнерів.
5.9. У разі зміни дати або часу візиту до залученого лікаря Пацієнт повинен повідомити адміністратора медичного закладу за 24 години до запланованого прийому, так як до підготовки візиту Пацієнта задіяна ціла команда фахівців, і виділений час не може бути використано для лікування інших пацієнтів.
5.10. Систематичні порушення запланованих візитів без поважних причин (більше 2-х разів поспіль) та неявки на новий візит протягом тижня, що призведе до порушення графіку запланованого ортодонтичного лікування, наступні візити у лікаря будуть оплачуватись згідно з діючим прейскурантом медичного закладу. Якщо такі порушення, що в сукупності або кожне окремо призвело до порушення процесу запланованого лікування елайнерами, то Пацієнт оплачує наступні візити згідно з такими вимогами:
5.10.1. якщо зміни лікування з вини Пацієнта несуттєві та повернення лікування до останньо-контрольованого лікарем етапу можливе, то кожен такий необхідний додатковий візит Пацієнт оплачує окремо (вартість такого додаткового візиту становить 1500,00 грн., оплачується відповідно до положень розділу 6. цього Договору). Кількість таких додаткових візитів визначається лікарем та озвучується Пацієнту, проте кількість цих візитів може бути скоригована відповідно до того, як проходить процес лікування. У цьому випадку Пацієнту буде запропоновано підписати новий орієнтовний узгоджений графік візитів.
5.10.2. якщо зміни лікування з вини Пацієнта суттєві, тобто призвели до того, що потрібно повністю заново проходити всі етапи ортодонтичного лікування елайнерами, то для Пацієнта буде складено новий ортодонтичний план лікування, який оплачується окремо.
5.11. У разі відмови Пацієнта від лікування на етапі, коли була розпочата робота над ортодонтичним цифровим планом лікування або під час/після його презентації, Пацієнту повертається 65% від усієї вартості лікування елайнерами.
5.12. У разі відмови від лікування після погодження з Пацієнтом ортодонтичного цифрового плану лікування та після замовлення елайнерів, але до момента фіксації атачментів та першої примірки елайнерів, Пацієнту повертається 35% від усієї вартості лікування елайнерами.
5.13. Після фіксації атачментів та першої примірки елайнерів, у разі відмови Пацієнта продовжувати лікування, кошти за лікування елайнерами не повертаються.
5.14. Сплачені Пацієнтом кошти використовуються для відшкодування витрат, пов'язаних із проведенням діагностики, виготовленням цифрового плану лікування та замовленням елайнерів.
5.15. Виробництво нових елайнерів через недотримання Пацієнтом термінів носіння елайнерів чи невиконання інших рекомендацій лікаря оплачуватиметься додатково. Також у вартість лікування не входять ретенційні капи або ретенційні дуги для фіксації зубів після лікування, що можуть бути назначені лікарем по завершенню лікування елайнерами.

ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ І ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ

 

6.1. Вартість Послуг, що надаються за цим Договором, визначається відповідно до їх обсягу та затверджених Виконавцем Прейскуранту на Послуги. Прейскурант на Послуги має юридичну силу угоди про узгоджену ціну.
6.2. Попередня орієнтовна вартість Послуг зазначається в Плані лікування та не включає вартість лікування прихованих патологій, які можуть бути виявлені в процесі лікування. Ціни,  
вказані в Плані лікування, дійсні протягом року від дати складання Плану лікування за умови початку лікування (отримання послуг) Пацієнтом. Після спливу цього строку вартість Послуг визначається виходячи з діючих на момент надання Послуги тарифів Виконавця. В зв’язку з тим, що за походженням усі матеріали для надання послуг Виконавцем є виключно матеріалами іноземного виробництва, то ціна, вказана в плані лікування, може бути змінена в разі підвищення курсу валют (долара США та Євро) більше ніж на 5% у порівнянні з курсом на дату складання Плану лікування. Курс валют визначається та визнається сторонами, є комерційним і знаходиться на сайті kurs.com.ua.
6.3. Послуги оплачуються Пацієнтом одним із нижченаведених способів за вибором Пацієнта:
(а) оплата готівкою в касу Виконавця;
(б) оплата за допомогою платіжної картки з використанням платіжного пристрою банку Виконавця;
(в) оплата рахунків Виконавця за безготівковим розрахунком.
6.4. Послуги оплачуються Пацієнтом у день надання Послуги — до надання Послуги або безпосередньо після її надання, в розмірі повної вартості наданої Послуги в конкретне відвідування.
6.5. Пацієнт має право здійснити попередню оплату Послуг. Вартість Послуг, сплачених Пацієнтом як попередня оплата, може бути переглянута Виконавцем виключно у разі зміни курсу євро або долара до національної валюти України на дату фактичного надання послуги. Виконавець має право зафіксувати курс передоплати на день внесення коштів Пацієнтом, про що Виконавцем робиться відмітка на плані лікування з написом «Курс євро/долара зафіксовано станом на ___.___.20___ р.» із зазначенням дати і підпису Виконавця або уповноваженої особи.
6.6. На окремі види Послуг, які передбачають попередні витрати Виконавця (індивідуальне виготовлення лікувальних конструкцій для Пацієнта), Пацієнтом обов’язково вноситься передоплата у розмірі, встановленому Виконавцем. Сума передоплати та строк її внесення може зазначатися в Плані лікування та/або в рахунку, який заздалегідь надається Пацієнту.
6.7. Послуги за безготівковим розрахунком надаються тільки за умови 100% попередньої оплати.
6.8. Якщо сума вартості всіх складових наданих Послуг перевищує внесену Пацієнтом попередню оплату, то різницю Пацієнт повинен погасити не пізніше дня закінчення надання Послуг.
6.9. Ціни на Послуги, які мають імпортну матеріально-технічну складову, в тому числі індивідуальні ортодонтичні та ортопедичні конструкції, які виготовляються для Пацієнта, фіксуються в доларах США (USD $) або в Євро (EUR €). Розрахунок за такі Послуги здійснюється в гривнях за комерційним курсом валют, вказаним на сайті https://kurs.com.ua/, на момент здійснення оплати Послуги. Ціни на такі послуги вказані в тарифах Виконавця.
Пацієнтом обов'язково вноситься передоплата:
6.10. ХІРУРГІЯ. При плануванні хірургічного втручання пацієнт вносить передоплату в розмірі 50% від вартості маніпуляції на етапі планування операції (за тиждень) за винятком випадків надання невідкладної медичної допомоги.
6.11. ОРТОПЕДІЯ. На етапі початку протезування вноситься передоплата в розмірі 50% від загальної вартості протезних робіт до проведення препарування зубів, які використовуються Виконавцем для виготовлення цифрового дизайну посмішки і тимчасових конструкцій. Залишок 50% вноситься до моменту фіксації постійної конструкції з урахуванням вимог пунктів 6.3.-6.9.
6.12. ОРТОДОНТІЯ. Після проведення діагностики і підписання пацієнтом Ортодонтичного плану лікування вноситься передоплата в розмірі 100% від повної вартості лікування.
6.13. Пацієнту може надаватися знижка на вартість Послуги, розмір якої визначається в порядку, встановленому Виконавцем.
6.14. Якщо в процесі надання Послуг виникає потреба в їх коригуванні (наданні додаткових послуг або зміні Плану лікування), то відповідному коригуванню піддається й остаточна вартість Послуг за Договором. Такі зміни Сторони узгоджують до моменту надання додаткових або змінених Послуг. Пацієнт має право відмовитися від коригування Послуг та продовжувати отримувати Послуги згідно узгодженого Плану лікування. Якщо така відмова унеможливлює
продовження надання Послуг за медичними показаннями, Виконавець має право в односторонньому порядку припинити дію цього Договору, а Пацієнт зобов’язаний оплатити вартість фактично отриманих Послуг. Якщо Пацієнт не заперечує проти зміни або доповнення Плану лікування, то надання Послуг продовжується відповідно до нових умов та з підписанням нового або додаткового Плану лікування.
6.15. Якщо з вини Виконавця Послуги надаються не в повному обсязі, вартість ненаданих та сплачених Послуг відшкодовується Пацієнту протягом 7 (семи) робочих днів з моменту звернення Пацієнта із відповідною заявою.
6.16. Сторони дійшли згоди, що Виконавець не повертає Пацієнту грошову суму, сплачену останнім в якості першої передоплати в розмірі 50% за протезні роботи, у випадку неможливості надання Послуг (частини Послуг) через неявку Пацієнта на прийом до лікаря або на іншу медичну процедуру, відмови Пацієнта від подальшого отримання Послуг, порушення Пацієнтом умов цього Договору та/або Правил, оскільки зазначені грошові кошти є фактично понесеними Виконавцем витратами для належного виконання Плану лікування Пацієнта.
6.17. У випадку неможливості надання Послуг (частини Послуг) через нез’явлення Пацієнта на прийом до лікаря або на іншу медичну процедуру, відмови Пацієнта від подальшого отримання Послуг, порушення Пацієнтом умов цього Договору та (або) Правил медичного центру, Виконавець може відмовити Пацієнту у подальшому лікуванні та повертає Пацієнту сплачену ним суму передоплати з вирахуванням фактично здійснених витрат і витрат з виготовлення (замовлення) для Пацієнта лікувальних конструкцій протягом 7 (семи) робочих днів з моменту звернення Пацієнта із відповідною письмовою заявою.
6.18. Пацієнт не має права відмовитись від оплати погоджених та фактично наданих Послуг.
6.19. В усіх випадках, коли вартість наданих Пацієнту Послуг прямо не визначена Планом лікування, в тому числі коли Послуги, визначені в Плані лікування, надані не в повному обсязі, вартість таких Послуг (частини Послуг) визначається відповідно до діючого Прейскуранта Виконавця.
6.20. Загальна вартість Послуг за цим Договором визначається сумарною вартістю всіх наданих Пацієнту Послуг.
6.21. Умови цього розділу щодо оплати Послуг не поширюються на випадки надання Пацієнтам медичних послуг, які сплачуються страховиками відповідно до договорів добровільного медичного страхування або іншими третіми особами. Будь-які медичні послуги за цим Договором можуть бути сплачені третьою особою на підставі окремого договору між третьою особою та Виконавцем.

ПОРЯДОК ПРИЙМАННЯ ПОСЛУГ

 

7.1. Приймання-передача наданих Послуг здійснюється в усній формі чи на вимогу Виконавця або Пацієнта шляхом оформлення Акту приймання-передачі наданих послуг (далі – Акт), який складається Виконавцем у двох примірниках та надається Пацієнту для підписання. Приймання-передача наданих Послуг підтверджується сторонами фактом оплати Пацієнтом наданих послуг.
7.2. Пацієнт зобов’язаний підписати обидва примірники Акту або надати письмову мотивовану відмову від його підписання.
7.3. У разі якщо Пацієнт не надав письмову мотивовану відмову від підписання Акту, Послуга вважається належним чином наданою Виконавцем та належним чином прийнятою Пацієнтом.
7.4. За наявності письмової мотивованої відмови від підписання Акту Виконавець протягом 10 (десяти) календарних днів розглядає таку відмову та в письмовій формі повідомляє Пацієнта про результати розгляду. У разі обґрунтованості відмови Пацієнта Сторони складають двосторонній рекламаційний акт з переліком необхідних доробок і термінів їхнього виконання.
7.5. Якщо Пацієнту надано декілька Послуг, Виконавець має право скласти один Акт у двох примірниках, у якому зазначити весь перелік наданих Послуг.

ПРАВА СТОРІН

 

8.1. Пацієнт має право:
8.1.1. Приєднатися до цього Договору на запропонованих Виконавцем умовах.
8.1.2. До моменту замовлення медичних послуг отримати повну інформацію про медичні послуги, які надаються Виконавцем.
8.1.3. Узгодити з Виконавцем орієнтовану вартість Послуг шляхом підписання Плану лікування.
8.1.4. Отримати Послуги належної якості.
8.1.5. Отримувати достовірну та повну інформацію про стан свого здоров’я, в тому числі ознайомлюватись з відповідними медичними документами, що стосуються його здоров’я, які зберігаються у Виконавця.
8.1.6. Отримувати достовірну та повну інформацію про протипоказання, можливі ускладнення та ризики (в тому числі для життя та здоров’я), прогноз можливого розвитку захворювання при наданні Послуг.
8.1.7. Вибрати метод лікування відповідно до рекомендацій лікуючого лікаря, якщо лікарем визначено кілька варіантів плану лікування, попередньо ознайомившись із результатами обстеження, діагнозом, методами лікування, пов’язаним з ними ризиком, перевагами й недоліками різних планів лікування, можливими ускладненнями.
8.1.8. Вимагати заміни лікуючого лікаря з переліку наявних у Виконавця.
8.1.9. При зміні в процесі лікування Плану лікування та попередньої орієнтованої вартості Послуг Пацієнт вправі на свій вибір:
(а) погодитись з новим/додатковим Планом лікування та узгодити його вартість;
(б) відмовитись від запропонованих змін та продовжити лікування на узгоджених раніше умовах;
(в) розірвати Договір та провести розрахунки за фактично надані Послуги.
8.1.10. На таємницю про стан свого здоров’я, факт звернення по медичну допомогу, діагноз, а також про відомості, одержані при його медичному обстеженні.
8.1.11. На усунення недоліків наданої Послуги протягом гарантійного строку.
8.1.12. Звернутися до Виконавця з пропозиціями, заявами, відгуками тощо щодо наданих Послуг.
8.1.13. Відмовитись від отримання Послуги (частини Послуги) в будь-який момент дії Договору, попередньо сплативши всі фактично надані на момент відмови Послуги.
8.2. Виконавець має право:
8.2.1. Вносити зміни до цього Договору, а також до переліку Послуг, змінювати ціну кожної Послуги.
8.2.2. Проводити акції, надавати знижки на Послуги.
8.2.3. Отримувати оплату за надані Послуги в порядку, передбаченому цим Договором.
8.2.4. Отримувати, зберігати, обробляти та використовувати інформацію про Пацієнта відповідно до вимог законодавства України про захист персональних даних.
8.2.5. В разі необхідності, за попереднім погодженням з Пацієнтом, вносити зміни до Плану лікування.
8.2.6. Самостійно визначати та призначати медичних працівників, які надаватимуть Послуги Пацієнту.
8.2.7. У разі виникнення невідкладних станів, непередбачуваних ситуацій чи ускладнень під час проведення медичних втручань — самостійно визначати обсяг усіх необхідних і можливих заходів з їх усунення.
8.2.8. Надати неповну інформацію про стан здоров’я Пацієнта, обмежити можливість його ознайомлення з окремими медичними документами у разі, якщо інформація про хворобу Пацієнта може погіршити стан його здоров’я або зашкодити процесу лікування.
8.2.9. Здійснювати аудіозапис телефонних розмов з Пацієнтом.
8.2.10. Вести фото та/або відео фіксацію процесу та результатів надання Послуг та в подальшому використовувати знеособлені результати такої фіксації в рекламних, маркетингових, навчальних та інших цілях, що не суперечать законодавству України.
8.2.11. Вести аудіофіксацію процесу надання Послуг виключно за умови попередньо отриманої згоди Пацієнта.
8.2.12. Перенести візит у випадку непередбаченої відсутності лікаря або призначити іншого лікаря для проведення лікування за згодою Пацієнта.
8.2.13. У разі запізнення Пацієнта в односторонньому порядку змінити строк надання Послуг або відмінити надання таких Послуг.
8.2.14. Спрямовувати Пацієнта до інших профільних медичних спеціалістів, в тому числі до іншого закладу охорони здоров’я, з метою уточнення діагнозу та вибору оптимального плану лікування.
8.2.15. Перерахувати зазначену в Плані лікування вартість лікування ненаданих послуг, в разі пропуску призначених візитів до лікуючого лікаря в період, що перевищує 12 (дванадцять) календарних місяців від дня першого виклику за винятком пропусків у зв'язку із вагітністю і пологами та/або лікування важких системних захворювань (наприклад, онкологічних).
8.2.16. Не починати (або призупинити) надання Послуг у випадках:
(а) відмови Пацієнта від підписання інформованих згод, заповнення анамнезу (анкети здоров’я);
(б) при виникненні заборгованості у Пацієнта з оплати Послуг (до моменту повного погашення такої заборгованості);
(в) виявлення у Пацієнта під час обстеження захворювання (патології), лікування якого неможливе в Закладі через ліцензійні обмеження, кваліфікацію медичного персоналу або технічну оснащеність або при відмові Пацієнта від лікування такої патології, якщо це унеможливлює надання Послуг за Планом лікування;
(г) перебування Пацієнта у стані алкогольного або наркотичного сп’яніння або в іншому хворобливому стані, що перешкоджає наданню якісних Послуг;
(д) неприбуття Пацієнта у встановлені дату та час для отримання відповідних Послуг.
8.2.15. Відмовити в будь-який момент у наданні Послуг (за умови, що така відмова не загрожуватиме життю Пацієнта) в наступних випадках:
(а) надання Пацієнтом неповних та/або недостовірних даних про свою особу та/або стан свого здоров’я;
(б) наявність медичних протипоказань до проходження лікування методами, які були визначені Сторонами;
(в) відмови Пацієнта пройти необхідні для проведення подальшого лікування обстеження;
(г) у разі якщо Пацієнт наполягає на використанні лікарських засобів чи застосуванні методів діагностики та лікування, що не дозволені до застосування на території України;
(д) недотримання Пацієнтом встановлених лікуючим лікарем приписів або графіку лікування;
(е) порушення Пацієнтом Правил перебування та обслуговування пацієнтів у Закладі.
8.2.16.  Проводити акції, надавати знижки та додаткові пільги на Послуги.

ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН

 

9.1. Пацієнт зобов’язаний:
9.1.1. До укладання Договору ознайомитися з тарифами Виконавця, Правилами, гарантійними зобов’язаннями, а також з Основними споживчими властивостями на стоматологічні послуги.
9.1.2. Вчасно прибути до Закладу в дату та час надання Послуг.
9.1.3. Завчасно повідомляти Виконавця про об’єктивну неможливість з’явитися на прийом чи на процедури.
9.1.4. Під час перебування на території Закладу неухильно дотримуватися Правил перебування та обслуговування пацієнтів у Закладі Виконавця.
9.1.5. До початку надання Послуг повідомити лікуючому лікарю весь перелік лікарських засобів, які застосовує Пацієнт, а також про всі відомі хвороби, вади, алергічні чи специфічні реакції на лікарські засоби та продукти харчування та іншу суттєву інформацію про стан свого здоров’я.
9.1.6. Точно та своєчасно виконувати усні чи письмові приписи та рекомендації лікуючого лікаря, дотримуватися Плану лікування, своєчасно з’являтися на призначені додаткові обстеження, контрольні та профілактичні огляди.
9.1.7. Надавати оригінали чи копії документів, що містять інформацію про стан свого здоров’я, які необхідні Закладу для надання Послуг.
9.1.8. Повідомляти лікуючого лікаря про покращення або погіршення самопочуття, появу або зникнення симптомів та іншу інформацію про зміни стану свого здоров’я протягом строку лікування.
9.1.9. Приймати надані Послуги належної якості та підписувати Акти.
9.1.10. Оплачувати вартість Послуг у порядку та на умовах, визначених цим Договором.
9.1.11. Сплатити вартість непогоджених додаткових Послуг, які було надано Виконавцем з метою уникнення негативних наслідків для життя або здоров’я Пацієнта (окрім надання невідкладної медичної допомоги).
9.1.12. Підписувати надані Виконавцем документи юридичного характеру, в т.ч., але не обмежуючись: анкета пацієнта, анкета про стан здоров'я, інформовані згоди, інформаційні листи, план лікування, лікувальні та трудові рекомендації, акти виконаних робіт.
9.1.13. Дотримуватися правил експлуатації встановлених лікувальних конструкцій, у випадку їх поломки (не залежно від причин цього), виникнення ускладнень — у строк до 24 годин, а за можливості — негайно сповістити про це Виконавця.
9.1.14. Проходити профілактичний огляд не рідше одного разу кожні шість місяців. Гарантія на виконані Виконавцем роботи зберігається тільки в разі виконання пацієнтом цього пункту.
9.2. Виконавець зобов’язаний:
9.2.1. Провести в узгоджений із Пацієнтом час первинний огляд Пацієнта для встановлення попереднього діагнозу, обсягу необхідного лікування, розрахунку вартості лікування та проінформувати Пацієнта про результати.
9.2.2. За необхідності додаткових методів обстеження з метою встановлення остаточного діагнозу провести їх, а при відсутності можливостей для цього — проінформувати Пацієнта та спрямувати його для проходження обстеження до іншого закладу охорони здоров’я або профільного медичного спеціаліста.
9.2.3. Надати Послуги належної якості відповідно до поставленого остаточного діагнозу, Плану лікування і розрахунку вартості, узгоджених Сторонами.
9.2.4. Забезпечити надання Пацієнтові всіх необхідних Послуг, передбачених Договором та узгодженим Планом лікування.
9.2.5. Створити належні і безпечні умови перебування Пацієнта у Закладі.
9.2.6. Забезпечити найбільш безболісні та раціональні методи лікування відповідно до медичних показань.
9.2.7. Інформувати Пацієнта про обставини, що можуть виникнути та призвести до збільшення обсягу надання Послуг, про можливі ризики та ускладнення, що можуть виникнути в ході надання Послуг.
9.2.8. При змінах в процесі лікування узгодити з Пацієнтом додатковий або новий План лікування та його орієнтовну вартість.
9.2.9. Надати Пацієнту всі лікарські призначення та рекомендації після надання Послуги.
9.2.10. На вимогу Пацієнта надавати інформацію про режим роботи Виконавця, умови та порядок надання Послуг.
9.2.11. Після закінчення лікування надати на вимогу Пацієнта виписку з медичної карти, копії результатів обстежень, довідки, цифрові носії за домовленістю тощо.
9.2.12. Дотримуватися абсолютної конфіденційності інформації про стан здоров’я, результати медичних обстежень та оглядів, інтимну та сімейну сторони життя Пацієнта.
9.2.13. Використовувати лікарські засоби та медичні вироби, дозволені для використання в України.
9.2.14. Вести та зберігати медичну документацію та звітність відповідно до вимог законодавства України.

ЯКІСТЬ ПОСЛУГ

 

10.1. Послуги надаються медичними працівниками Закладу, які мають відповідну спеціальну вищу та/або середню спеціальну (виключно для асистентів-гігієністів) освіту та відповідають єдиним кваліфікаційним вимогам відповідно до законодавства України. Певні види Послуг можуть надаватися різними профільними медичними спеціалістами Виконавця.
10.2. Послуги надаються відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я та/або протоколів медичної допомоги, затверджених МОЗ України.
10.3. Якість наданих Послуг повинна відповідати вимогам законодавства України.
10.4. Послуги повинні бути безпечними для здоров’я Пацієнта.
10.5. Контроль якості надання медичної допомоги здійснюється у випадках, в порядку та в строки, що передбачені законодавством України.

УМОВИ ГАРАНТІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ

 

11.1. Виконавець гарантує якість наданих Послуг. Гарантія надається на ті види Послуг, перелік яких затверджений Виконавцем. Детальна інформація про гарантійні зобов'язання Виконавця міститься в Положенні про виконання гарантійних зобов'язань на окремі стоматологічні послуги (роботи), яке знаходиться в Куточку (папці) споживача.
11.2. У випадках, коли при погодженні Плану лікування Пацієнт наполягає на застосуванні медичних втручань, позитивні результати яких дуже сумнівні чи ефект від їх застосування не буде стійким, а також коли Пацієнт бажає задовольнити нестандартні естетичні уподобання, гарантійні зобов’язання Виконавцем не приймаються, а Пацієнт пише письмову заяву про відмову від запропонованого лікарем Плану лікування та поінформованість про можливі негативні наслідки.
11.3. Усі дефекти, недоробки та інші недоліки наданих Послуг, які виявлені Пацієнтом протягом гарантійного строку, усуваються Виконавцем безоплатно в строк, погоджений Сторонами, за умови:
11.3.1. дотримання Пацієнтом усіх рекомендацій лікаря, в т.ч. щодо обмежень у харчуванні та дотримання гігієни ротової порожнини;
11.3.2. дотримання Пацієнтом правил користування результатом Послуг, у тому числі ортопедичною, ортодонтичною конструкцією, відновленим зубом тощо, відсутності травм, механічних пошкоджень;
11.3.3. своєчасної явки Пацієнта на прийом для продовження лікування;
11.3.4. відвідування Пацієнтом планових контрольних оглядів не рідше одного разу кожні півроку;
11.3.5. негайного, не пізніше трьох днів з моменту виявлення недоліків, звернення Пацієнта до Закладу за усуненням виявлених недоліків.
11.3.6. повного виконання Пацієнтом Положення про гарантійні зобов'язання Виконавця, доступними для ознайомлення в Куточку (папці) споживача.
11.4. У разі недотримання Пацієнтом будь-якої умови, передбаченої в попередньому пункті, гарантійні зобов’язання Виконавця припиняються та Пацієнт втрачає право висувати вимоги, пов’язані з недоліками наданих Послуг у період дії гарантійного строку.
11.5. Гарантія не поширюється на нормальне зношування або на ушкодження, викликані ненормальним або неправильним використанням, недбалістю або нещасним випадком.
11.6 При зловживанні кавою, палінні, вживанні червоного вина, зловживанні чорним чаєм та іншими продуктами, що містять високі концентрації органічних барвників, гарантія на збереження кольору на фотополімерних реставраціях або на відбілювання зубів – 1 (один) тиждень.
11.7. У разі незадовільної гігієни порожнини рота, що визначається індексом гігієни, гарантія на всі виконані роботи повністю анулюється, про що робиться відповідний запис у медичній документації.
11.8. Терміни гарантії на будь-які послуги можуть бути зменшені безпосередньо лікуючим лікарем індивідуально для Пацієнта в залежності від його індивідуальних особливостей організму, щодо чого Пацієнт повідомляється окремо із внесенням запису до медичної документації.

 

ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ ПАЦІЄНТА

 

12.1. Приєднанням до цього Договору Пацієнт надає Виконавцю згоду на збір, обробку та використання персональних даних Пацієнта в обсязі та способами, передбаченими чинним законодавством України, а також на внесення своїх персональних даних до локальної інформаційної системи Виконавця.
12.2. Обробка персональних даних за цим Договором необхідна виключно для цілей охорони здоров’я, встановлення медичного діагнозу, для забезпечення лікування або надання медичних послуг (п. 6 ч. 2 ст. 7 Закону України «Про захист персональних даних»).
12.3. Склад та зміст персональних даних, що обробляються Виконавцем:
12.3.1. загальні дані (в тому числі, але не виключно: прізвище, ім'я, по батькові, стать, дата та місце народження, адреса реєстрації та місце проживання, сімейний стан, засоби зв'язку);
12.3.2. спеціальні дані, що стосуються стану здоров'я особи (в тому числі, але не виключно: факт звернення за медичною допомогою, медична інформація про особу, що містить не лише свідчення про стан здоров'я, а й про історію хвороби, запропоновані дослідження і лікувальні заходи, прогноз можливого розвитку захворювання, наявність ризику для життя і здоров'я, відомості про наявність групи інвалідності, генетичні дані тощо).
12.4. Пацієнт має такі права у сфері захисту персональних даних:
12.4.1. знати про джерела збирання, місцезнаходження своїх персональних даних, мету їх обробки, місцезнаходження або місце (перебування) володільця персональних даних;
12.4.2. отримувати інформацію про умови надання доступу до персональних даних, зокрема інформацію про третіх осіб, яким передаються персональні дані;
12.4.3. на доступ до своїх персональних даних;
12.4.4. отримувати не пізніш як за 30 календарних днів з дня надходження запиту, крім випадків, передбачених законом, відповідь про те, чи обробляються його персональні дані, а також отримувати зміст таких персональних даних;
12.4.5. пред'являти вмотивовану вимогу Виконавцю із запереченням проти обробки своїх персональних даних;
12.4.6. пред'являти вмотивовану вимогу щодо зміни або знищення своїх персональних даних Виконавцем, якщо ці дані обробляються незаконно чи є недостовірними;
12.4.7. на захист своїх персональних даних від незаконної обробки та випадкової втрати, знищення, пошкодження у зв'язку з умисним приховуванням, ненаданням чи несвоєчасним їх наданням, а також на захист від надання відомостей, що є недостовірними чи ганьблять честь, гідність та ділову репутацію фізичної особи;
12.4.8. звертатися із скаргами на обробку своїх персональних даних до Уповноваженого з прав людини або до суду;
12.4.9. застосовувати засоби правового захисту в разі порушення законодавства про захист персональних даних;
12.4.10. знати механізм автоматичної обробки персональних даних;
12.4.11. на захист від автоматизованого рішення, яке має для пацієнта правові наслідки.
12.5. Персональні дані пацієнтів зберігаються у формі картотек та/або локальних електронних баз даних.
12.6. Виконавець зобов’язується забезпечити конфіденційність і безпеку персональних даних Пацієнта під час їх обробки. Працівники Виконавця здійснюють обробку персональних даних Пацієнта виключно у зв’язку з виконанням їхніх професійних обов’язків і зобов’язуються не допускати розголошення персональних даних, які їм були довірені або стали відомі у зв’язку з виконанням професійних, службових і трудових обов’язків.
12.7. Передача персональних даних третім особам визначається законодавством України.
12.8. Адвокати мають право доступу до персональних даних лише тих пацієнтів, які є їхніми клієнтами, та виключно у випадку надання цими клієнтами згоди на таку передачу. Іншим особам персональні дані передаються лише за згодою пацієнта або його законного представника (батьки, опікун або піклувальник). Для наукових та статистичних цілей можуть передаватися знеособлені персональні дані, що не дозволяють ідентифікувати особу.
12.9. Пацієнт надає згоду на використання Виконавцем наданих ним контактних даних з метою інформування Пацієнта, здійснення зв’язку із Пацієнтом; для надіслання повідомлень медичного, інформаційного та (або) рекламного характеру; надсилання повідомлень, текст яких 
може містити персональну та конфіденційну інформацію про Пацієнта. За письмовою заявою Пацієнта контактні дані останнього виключаються зі списку адресатів для інформаційних та рекламних повідомлень.

 

КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ

 

13.1. Конфіденційною за цим Договором визнається інформація про факт звернення Пацієнта по медичну допомогу, встановлений діагноз, перелік наданих Послуг, а також інша інформація, яка відповідно до чинного законодавства є конфіденційною інформацією (інформацією з обмеженим доступом).
13.2. Сторони беруть на себе зобов’язання щодо дотримання конфіденційності інформації, отриманої під час виконання Сторонами положень цього Договору.
13.3. Сторони погоджуються, що зобов’язання щодо конфіденційності, передбачені цим розділом, мають безстроковий характер і зберігають свою чинність після закінчення терміну дії цього Договору.

ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН

 

14.1. За невиконання або неналежне виконання своїх зобов’язань Сторони несуть відповідальність згідно з діючим законодавством України та цим Договором.
14.2. Пацієнт відповідає за достовірність наданої інформації щодо свого здоров’я, виконання рекомендацій лікаря, своєчасну оплату наданих Послуг.
14.3. Виконавець відповідає за якість та безпеку наданих Послуг.
14.4. У разі прострочення оплати наданих Послуг Виконавець має право вимагати від Пацієнта сплати пені у розмірі подвійної облікової ставки Національного банку України від суми фактичної заборгованості за кожен день прострочення, а за прострочення понад 30 (тридцять) днів – додатково вимагати від Пацієнта сплати штрафу в розмірі суми заборгованості.
14.5. У разі неповідомлення по телефону адміністратора або лікуючого лікаря про неможливість явки на запланований прийом не пізніше ніж за 24 години більше 2 разів поспіль Пацієнт сплачує штраф в розмірі плати за пропущений візит за відповідний прийом згідно з Прейскурантом.
14.6. У разі систематичного запізнення Пацієнта на прийом (3 рази поспіль понад 30 хвилин) Пацієнт сплачує штраф в розмірі плати за пропущений візит за відповідний прийом згідно з Прейскурантом.
14.7. Не є показником неналежної якості наданих Виконавцем Послуг:
14.7.1. ускладнення та інші побічні ефекти втручання, що виникли внаслідок біологічних особливостей організму Пацієнта та ймовірність яких наявні знання і технології не можуть повністю виключити, якщо Послуги надані з дотриманням всіх необхідних дій і умов, що пред'являються до послуг цього виду;
14.7.2. можливий дискомфорт, що викликаний специфікою медичних методик і є наслідком реакції організму на фізичний, хімічний вплив препаратів, які проходять протягом розумного строку і про які Пацієнт був заздалегідь повідомлений лікуючим або залученим лікарем;
14.7.3. ускладнення, що наступили після надання Послуг у випадку грубого недотримання (порушення) Пацієнтом рекомендацій, наданих лікуючим лікарем.
14.8. Виконавець звільняється від відповідальності за результат наданих Послуг та за шкоду, заподіяну здоров'ю Пацієнта, у випадках:
14.8.1. невиконання Пацієнтом призначень та рекомендацій лікуючого лікаря або Плану лікування;
14.8.2. неявки чи несвоєчасної явки Пацієнта на заплановані прийоми чи контрольні медичні огляди;
14.8.3. відмови Пацієнта від продовження лікування та/або дострокового розірвання Договору;
14.8.4. неповідомлення, невчасне повідомлення Пацієнтом суттєвої інформації про стан свого здоров'я (анамнез), наявні шкідливі звички чи повідомлення завідомо неправдивих відомостей;
14.8.5. отримання медичної допомоги, передбаченої Планом лікування, в інших закладах охорони здоров'я або в інших медичних спеціалістів;
14.8.6. несвоєчасного повідомлення Пацієнтом лікаря про ускладнення, що виникли під час дії Договору;
14.8.7. використання лікарських засобів та медичних виробів неналежної якості або таких, що не призначені лікарями Виконавця;
14.8.8. виникнення алергії або неприйняття медичних препаратів або матеріалів, дозволених до застосування, про які не було відомо Виконавцю;
14.8.9. розвитку захворювань чи патологій, які не пов'язані з наданням послуг за цим Договором.
14.9. Пацієнт повідомлений про те, що сучасна медицина не є точною наукою, відтак діагностика та лікування не можуть гарантувати отримання точного і позитивного ефекту. Пацієнт усвідомлює, що в силу обмеженості можливостей сучасної медицини, складності діагностики та лікування окремих захворювань, індивідуальності та унікальності організму кожного пацієнта запропоновані Виконавцем Послуги можуть не принести очікуваного результату або навіть спричинити погіршення здоров'я Пацієнта, виникнення атипових реакцій та ускладнень, які не враховані у галузевих медичних стандартах, протоколах, настановах та не описані в спеціальній літературі.

 

ОБСТАВИНИ НЕПЕРЕБОРНОЇ СИЛИ


15.1. Сторони не несуть відповідальності за невиконання або неналежне виконання умов цього Договору у разі виникнення особливих обставин з об'єктивних причин:
пожежа, повінь, землетрус, катаклізми, епідемія, інші стихійні природні лиха, що носять тривалий характер, воєнні дії чи стан, блокада, страйки, революції, масові заворушення, заколоти та інші протиправні дії, технологічні фактори (відсутність електроенергії, пошкодження апаратури, аварії тощо), зміна або скасування (без прийняття нових) законодавчих актів, які регламентують порядок надання стоматологічних послуг), які Сторони не могли передбачити і вони перешкоджають виконати обов'язки за цим Договором.
15.2. Сторона, що не може виконувати зобов'язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна за можливості негайно, проте не пізніше ніж протягом 3 (трьох) календарних днів з моменту виникнення таких обставин, повідомити про це іншу Сторону.
 

ПОРЯДОК ВИРІШЕННЯ СПОРІВ


16.1. Усі суперечки щодо методів лікування, обстеження, медикаментів що призначаються, оплати, розкриття (надання) інформації вирішуються шляхом переговорів, проведення консиліумів, створенням комісій із запрошенням фахівців провідних закладів охорони здоров'я, погоджених Сторонами.
16.2. Досудове врегулювання спорів є обов'язковим для Сторін цього Договору.
16.3. У випадку неможливості вирішення розбіжностей шляхом переговорів протягом 30 (тридцяти) днів, спір підлягає розгляду у місцевому суді за місцезнаходженням Виконавця.

СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ ТА ІНШІ УМОВИ

 

17.1. Цей Договір набирає чинності з дати укладення та діє безстроково, до його припинення будь-якою зі Сторін у порядку, встановленому Договором.
17.2. Положення щодо конфіденційності, визначені цим Договором, діють безстроково.
17.3. Всі строки надання Послуг протягом виконання Плану лікування є приблизними та можуть змінюватися в залежності від стану здоров’я Пацієнта та інших об’єктивних або суб’єктивних обставин.
17.4. Дія цього Договору може бути достроково припинена в наступних випадках:
17.4.1. За взаємною згодою Сторін, шляхом укладення Додаткової угоди про припинення Договору.
17.4.2. За ініціативою Пацієнта шляхом подання Виконавцю письмової заяви не пізніше ніж за 5 днів до передбачуваного дня розірвання Договору. Договір вважається розірваним з дати, що зазначена в заяві.
17.4.3. За ініціативою Виконавця у випадках порушення Пацієнтом умов Договору та (або) Правил, за умови здійснення всіх необхідних дій, що запобігають будь-якому погіршенню стану здоров’я Пацієнта у зв’язку з такою відмовою. Виконавець письмово інформує Пацієнта про причини відмови від Договору та дату, з якої Договір вважатиметься розірваним. За відсутністю зв’язку з Пацієнтом повідомлення про розірвання Договору надсилається листом за адресою, яка вказана в Договорі. Договір є розірваним з дати, що зазначена в повідомленні Виконавця.
17.5. Сторони беззастережно погоджуються реквізитами Пацієнта вважати інформацію, зазначену ним при оформленні Плану лікування та медичної карти.
17.6. Пацієнт розуміє та погоджується з тим, що вся інформація, яка розміщується на Інтернет ресурсах Виконавця, носить лише інформаційно-рекомендаційний характер і не може трактуватися як медична інформація та як вказівка до її застосування по відношенню до особи Пацієнта.
17.7. Правила перебування та обслуговування пацієнтів, діючий Прейскурант та Гарантійні зобов'язання Виконавця затверджуються Виконавцем і розміщуються в Куточку (папці) споживача в медичному закладі Виконавця та надаються для ознайомлення на першу вимогу Пацієнта.
17.8. На всіх документах, що пов'язані з укладенням та виконанням цього Договору, які передбачають підписання їх Пацієнтом, поряд з підписом Пацієнт обов'язково власноруч зазначає свої прізвище та ініціали.

 
РЕКВІЗИТИ ВИКОНАВЦЯ:

ФОП Петров Андрій Вікторович
Юридична та поштова адреса: Харківська обл., м. Харків, вул. Героїв Праці, буд. 34
ІПН: 2865521534
Поточний рахунок (IBAN): UA 683052990000026009035914961
Назва банку: АТ КБ «Приват банк»
В єдиному державному реєстрі № запису 24800000000115112 від 11.11.2009 р
Тел. (075) 395-87-88
E-mail: stomat.risus@gmail.com